یه آپشنی داشتن
که هروقت دارن به تــه خط میرسن
یه پیام هشدار بیاد که"رابطه بسیار ضعیف است،لطفا
با یک "بوسه"
یک "دوستت دارم"
یک "فقط تورو میخوام"
شارژش کنیــد..."
کاش...
شعر عاشقانه...ما را در سایت شعر عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 2:22
در برابر کسی که
به خودت علاقه مند کردی
مسئولی!
مسئولی در برابر غم هایش
در برابر اشکهایش
در برابر تنهاییش
اگر روزی فراموش کردی
دنیا به یادت خواهد آورد!
شعر عاشقانه...ما را در سایت شعر عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 2:22